Otuski Bieg Przełajowy

Regulamin

OTUSKI BIEG PRZEŁAJOWY

 

ORGANIZATORZY:

 

1. Sołectwo Otusz

2. Bukowski Klub Biegacza

3. UKS SKRA Wielkopolska

Pod patronatem Przewodniczącego Rady Miasta i Gminy Buk

 

TERMIN I MIEJSCE:

22.06.2014r. godzina 16.00 – Start i Meta Boisko Szkolne w Otuszu

Biuro zawodów: Budynek byłej Szkoły w Otuszu,

Adres: Otusz 22, 64-320 Buk

 

TRASA:

Dystans ok. 5 km, nawierzchnia 100%  przełajowa

Limit czasu: 60 min.

 

PROGRAM SZCZEGÓŁOWY:

13.00 Otwarcie biura zawodów w budynku byłej Szkoły w Otuszu

15.30 zamknięcie biura zawodów

15.55 powitanie zawodników na linii startu

16.00 start

17.15 dekoracja zwycięzców, losowanie nagród,  wspólne ognisko.

 

KLASYFIKACJA:

Generalna Kobiet i Mężczyzn

 

POMIAR CZASU:

Pomiar czasu będzie prowadzony przy użyciu stoperów oraz kamer. Zawodnicy są zobowiązani do umieszczenia numerów z przodu koszulki, jest to warunkiem sklasyfikowania w komunikacie końcowym.

 

NAGRODY:

Kobiety: klasyfikacja generalna, puchary za miejsca I – III

Mężczyźni: klasyfikacja generalna, puchary za miejsca I – III

Wszyscy którzy ukończą bieg otrzymają pamiątkowe medale

 

UCZESTNICTWO:

- Zawodnicy startują na własną odpowiedzialność co potwierdzają własnoręcznym podpisem pod oświadczeniem o zdolności do biegu.

 

- Do biegu mogą zostać dopuszczeni zawodnicy którzy mają ukończone 16 lat, do dnia 22.06.2014r.

- uczestnicy niepełnoletni muszą posiadać pisemną zgodę rodziców lub prawnych opiekunów na uczestnictwo w biegu.

- uczestnik przyjmuje do wiadomości, że udział w biegu wiąże się z wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko i zagrożenie wypadkami, możliwość odniesienia obrażeń ciał i urazów fizycznych.

- uczestnictwo w imprezie jest dobrowolne, zawodnicy startują wyłącznie na własną odpowiedzialność.

- pobranie numeru startowego przez zawodnika oznacza, że zawodnik zapoznał się z regulaminem biegu, akceptuje go i zobowiązuje się do jego przestrzegania,

- wszyscy zawodnicy muszą być zweryfikowani w biurze zawodów. Podczas weryfikacji muszą okazać dowód osobisty lub inny dokument w celu kontroli daty urodzenia.

ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA:

Limit zawodników: 100 osób

 

Zgłoszenia należy dokonywać za pomocą formularza na stronie internetowej:

 

Zgłoszenia będą przyjmowane do wyczerpania limitu zawodników lub do dnia 15.06.2014r. Po upływie terminu zgłoszeń, zgłoszenia będą możliwe wyłącznie w biurze zawodów w dniu  22.06.2014r. tylko w przypadku nie wyczerpania limitu zawodników.

Za zgłoszenie uważa się przesłanie wszystkich wymaganych danych oraz uiszczenie opłaty na konto organizatorów.

 

Opłata startowa wynosi 10 zł

 

Płatna na konto do dnia 15.06.2014:

 

STOWARZYSZENIE BUKOWSKI KLUB BIEGACZA

UL. SOKOŁA 2/1

64-320 BUK

PKO BANK POLSKI

69 1020 4144 0000 6102 0172 9227

 

W tytule  przelewu bankowego należy wpisać imię i nazwisko uczestnika, którego opłata dotyczy z dopiskiem opłata za bieg.

 

Po zaksięgowaniu opłaty startowej na koncie organizatora, będzie nadany numer startowy.

 

POZOSTAŁE:

 

- Organizator zapewnia obsługę medyczną podczas trwania zawodów

- Podczas weryfikacji w biurze zawodów każdy uczestnik zobowiązany jest do podpisania karty zgłoszenia do biegu.

- Oficjalnym czasem zawodów jest czas brutto, nie będzie prowadzony pomiar czasów netto.

 

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszego profilu na facebooku

Dołącz do nas!

Wypełnij deklarację i prześlij ją mailem lub przynieś na poniedziałkowe spotkanie.

pobierz deklarację