Regulamin
OTUSKI BIEG PRZEŁAJOWY
ORGANIZATORZY:
1. Sołectwo Otusz
2. Bukowski Klub Biegacza
3. UKS SKRA Wielkopolska
Pod patronatem Przewodniczącego Rady Miasta i Gminy Buk
TERMIN I MIEJSCE:
22.06.2014r. godzina 16.00 – Start i Meta Boisko Szkolne w Otuszu
Biuro zawodów: Budynek byłej Szkoły w Otuszu,
Adres: Otusz 22, 64-320 Buk
TRASA:
Dystans ok. 5 km, nawierzchnia 100% przełajowa
Limit czasu: 60 min.
PROGRAM SZCZEGÓŁOWY:
13.00 Otwarcie biura zawodów w budynku byłej Szkoły w Otuszu
15.30 zamknięcie biura zawodów
15.55 powitanie zawodników na linii startu
16.00 start
17.15 dekoracja zwycięzców, losowanie nagród, wspólne ognisko.
KLASYFIKACJA:
Generalna Kobiet i Mężczyzn
POMIAR CZASU:
Pomiar czasu będzie prowadzony przy użyciu stoperów oraz kamer. Zawodnicy są zobowiązani do umieszczenia numerów z przodu koszulki, jest to warunkiem sklasyfikowania w komunikacie końcowym.
NAGRODY:
Kobiety: klasyfikacja generalna, puchary za miejsca I – III
Mężczyźni: klasyfikacja generalna, puchary za miejsca I – III
Wszyscy którzy ukończą bieg otrzymają pamiątkowe medale
UCZESTNICTWO:
- Zawodnicy startują na własną odpowiedzialność co potwierdzają własnoręcznym podpisem pod oświadczeniem o zdolności do biegu.
- Do biegu mogą zostać dopuszczeni zawodnicy którzy mają ukończone 16 lat, do dnia 22.06.2014r.
- uczestnicy niepełnoletni muszą posiadać pisemną zgodę rodziców lub prawnych opiekunów na uczestnictwo w biegu.
- uczestnik przyjmuje do wiadomości, że udział w biegu wiąże się z wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko i zagrożenie wypadkami, możliwość odniesienia obrażeń ciał i urazów fizycznych.
- uczestnictwo w imprezie jest dobrowolne, zawodnicy startują wyłącznie na własną odpowiedzialność.
- pobranie numeru startowego przez zawodnika oznacza, że zawodnik zapoznał się z regulaminem biegu, akceptuje go i zobowiązuje się do jego przestrzegania,
- wszyscy zawodnicy muszą być zweryfikowani w biurze zawodów. Podczas weryfikacji muszą okazać dowód osobisty lub inny dokument w celu kontroli daty urodzenia.
ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA:
Limit zawodników: 100 osób
Zgłoszenia należy dokonywać za pomocą formularza na stronie internetowej:
Zgłoszenia będą przyjmowane do wyczerpania limitu zawodników lub do dnia 15.06.2014r. Po upływie terminu zgłoszeń, zgłoszenia będą możliwe wyłącznie w biurze zawodów w dniu 22.06.2014r. tylko w przypadku nie wyczerpania limitu zawodników.
Za zgłoszenie uważa się przesłanie wszystkich wymaganych danych oraz uiszczenie opłaty na konto organizatorów.
Opłata startowa wynosi 10 zł
Płatna na konto do dnia 15.06.2014:
STOWARZYSZENIE BUKOWSKI KLUB BIEGACZA
UL. SOKOŁA 2/1
64-320 BUK
PKO BANK POLSKI
69 1020 4144 0000 6102 0172 9227
W tytule przelewu bankowego należy wpisać imię i nazwisko uczestnika, którego opłata dotyczy z dopiskiem opłata za bieg.
Po zaksięgowaniu opłaty startowej na koncie organizatora, będzie nadany numer startowy.
POZOSTAŁE:
- Organizator zapewnia obsługę medyczną podczas trwania zawodów
- Podczas weryfikacji w biurze zawodów każdy uczestnik zobowiązany jest do podpisania karty zgłoszenia do biegu.
- Oficjalnym czasem zawodów jest czas brutto, nie będzie prowadzony pomiar czasów netto.
Zapraszamy do odwiedzenia naszego profilu na facebooku
Dołącz do nas!
Wypełnij deklarację i prześlij ją mailem lub przynieś na poniedziałkowe spotkanie.
pobierz deklarację